Paskaita – Aromaterapija aktyviai vasarai

Pamatinės sveikatos kolonos yra: miegas, judėjimas, maistas, vanduo, teigiamos emocijos. Žinau – girdėta, žinoma, kone nuvalkiota, bet taip jau būna su tomis žinomomis temomis, kad girdėjai tiek daug kartų, kad atrodo žinai, o iš tiesų yra kur nerti giliau, suprasti, atrasti ir pagaliau įsiklausyti.

👉Pasikalbėkime šį kartą apie judėjimo svarbą, reikšmę ir galimybes palengvinti išsijudinimą su eteriniais aliejais, jų fiziniu ir emociniu poveikių bei pagerinti savijautą po aktyvaus judėjimo.

😱Sėdimas darbas susijęs su didesne rizika susirgti lėtinėmis ligomis, pavyzdžiui, širdies ir kraujagyslių ligomis, 2 tipo diabetu ir tam tikromis vėžio rūšimis.
😱Fizinio aktyvumo stoka skatina svorio augimą ir nutukimą, nes suvartotos kalorijos nepakankamai sudeginamos.
😱Tai gali sukelti metabolinį sindromą ir kitas su nutukimu susijusias ligas.
😱Nenaudojant fizinio krūvio raumenys silpnėja ir atrofuojasi, todėl mažėja jėga, ištvermė ir funkcinis pajėgumas. tai gali pabloginti judrumą ir padidinti kritimų bei lūžių riziką.
😱Dėl sėdimo gyvenimo būdo mažėja kaulų tankis ir didėja osteoporozės rizika, ypač svorį turinčiuose kauluose.
😱Ilgalaikis sėdėjimas gali lemti blogą laikyseną, nugaros skausmus ir raumenų bei kaulų sistemos sutrikimus dėl sumažėjusio raumenų įsitraukimo ir stuburo suspaudimo.
😱Sėdimas darbas susijęs su dažnesne depresija, nerimu ir kitais nuotaikos sutrikimais. Įrodyta, kad fizinis aktyvumas gerina nuotaiką ir mažina psichikos sveikatos sutrikimų simptomus.
😱Tyrimai rodo, kad ilgalaikis sėdėjimas ir fizinis pasyvumas yra susiję su trumpesne gyvenimo trukme, nepriklausomai nuo kitų sveikatos veiksnių.
😱Kognityvinių gebėjimų silpnėjimas: Fizinio aktyvumo trūkumas siejamas su pažintinių gebėjimų silpnėjimu ir didesne demencijos bei Alzheimerio ligos rizika vyresnio amžiaus žmonėms.
😱Sėdimas gyvenimo būdas gali sutrikdyti cirkadinius ritmus ir prisidėti prie prastos miego kokybės, nemigos ir miego sutrikimų.
😱Sėdimasis darbas gali lemti socialinę izoliaciją, sumažėjusį bendravimą ir pablogėjusią bendrą gyvenimo kokybę. Fizinis aktyvumas skatina socialinį įsitraukimą ir gerina savijautą.

Kaip visada pradėkime nuo ABC ir nerkime giliau, atraskime aromaterapinius pagalbininkus ir papildus palengvinti reguliaraus sporto įpročio įvedimui į savo gyvenimo būdą, kad po paskaitos liktumėte „WOW, KUR MANO SPORTINĖ APRANGA!”.


1️⃣Judėjimo reikšmė sveikatai iki genetinio lygmens
2️⃣Kur rasti motyvacijos ir energijos pradėti
3️⃣Ai Ai kitą dieną po sporto – ką daryti kad to išvengti
4️⃣O jei viskas traška ir kūnas jau ne toks, kaip jaunystėje?
5️⃣Odos apsauga leidžiant laiką gamtoje ir saulėje

Užsiregistruokite, kad gautumėte nuorodą paskaitos peržiūrai

Pirmieji gaukite visas naujienas

Išskirtiniai pasiūlymai ir nuolaidos, nauji straipsniai, webinarai ir renginiai visoje Lietuvoje. Registruodamiesi sutinkate gauti Linos Balsės naujienlaiškį.

Pasidalinti mintimis

Brukalų kiekiui sumažinti šis tinklalapis naudoja Akismet. Sužinokite, kaip apdorojami Jūsų komentarų duomenys.